uploadit Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Hejsa Jeg har installeret modulet bankoverførsel. Jeg har udfyldt de tomme felter. Jeg får ikke vist bank overførsel, når jeg laver en test ordre. Felterne er tomme i modulet. Jeg der en der vil skrive hvad der skal stå i de enkelte felter. mit site hedder www.bmiguide.dk Jeg bruger standard tema. og kører version 1.6 På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Er du sikker på, at modulet er aktiveret? I alle de 1.6 shops jeg har arbejdet med virker modulet fint. Du kan skrive hvad som helst (næsten) i felterne, da det jo blot er tekstfelter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uploadit Posted December 21, 2014 Author Share Posted December 21, 2014 Hejsa Mit bud er at det er installeret, når jeg klikker på moduler, oversigten og aktiverede. Du er velkommen til at få mit login. til admin. mvh kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Du er også velkommen til at vedhæfte nogle skærmdumps til tråden, så andre også kan hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uploadit Posted December 27, 2014 Author Share Posted December 27, 2014 Hejsa Jeg ville være rigtig glad hvis en har lyst til at logge ind og finde de fejl jeg har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikJeppesen Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Hejsa Jeg ville være rigtig glad hvis en har lyst til at logge ind og finde de fejl jeg har. Hej Har du fået løst din opgave? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikJeppesen Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Hej Har du fået løst din opgave? Gå til: moduler - betaling - så gå helt ned i bunden til Landerestriktioner. Der finder du danmark, også tjekker du boksen af som hedder bankoverførelser. Det burde virke nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts