hotfixhobby Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Ik heb even een vraagje waar ik al een hele tijd niet kan uitkomen. Ik heb 2 webshops en regelmatig krijgen wij berichten van klanten dat ze willen bestellen maar ineens winkelwagen weer leeg is dit gebeurd niet bij iedereen en kunnen dit zelf ook niet testen omdat wij er geen last van hebben. Wie o wie heeft een enkel idee wat het zou kunnen zijn zodat wij klanten kunnen informeren wat ze eraan kunnen doen of wat wij er zelf aan kunnen doen mijn dank is groot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 hoogstwaarschijnlijk hebben hun dan de cookies uitstaan dat kan je eens proberen en anders eens een test account aanmaken met dezelfde gegevens als een bepaalde klant maar denk dat het gewoon in de cookies zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotfixhobby Posted December 13, 2014 Author Share Posted December 13, 2014 hoogstwaarschijnlijk hebben hun dan de cookies uitstaan dat kan je eens proberen en anders eens een test account aanmaken met dezelfde gegevens als een bepaalde klant maar denk dat het gewoon in de cookies zit Wat kunnen wj daar aan doen dat hun er geen last van ondervinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Op zich niet heel veel , door de cookie wet zijn vele mensen geschrokken en hebben spontaan de cookies uitgeschakeld niet wetende dat vele sites dan niet werken ,, misschien een melding op de site zetten ? je kan het eerst eens proberen of dat het probleem is , schakel de cookies uit van je browser maak een nieuw klant account aan en probeer het dan uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts