[email protected] Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Hej Någon som kör streckkodsläsare tillsammans med prestashop? Jag skulle vilja koppla en streckkodsläsare till en surfplatta som drar bort varorna från lagret utan att genomföra köp via kassan då jag kör externt kassaregister. .. tacksam för svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhpMadman Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 Inget som går att göra direkt i PrestaShop, utan du skulle behöva en modul för det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 22, 2015 Author Share Posted January 22, 2015 Hittade det jag sökte efter Emagicone StoreMahager fixade rubbet, dessutom betydligt snabbare att göra ändringar och dyl än backoffice..Värd varenda krona! Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestalearn Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Hittade det jag sökte efter Emagicone StoreMahager fixade rubbet, dessutom betydligt snabbare att göra ändringar och dyl än backoffice.. Värd varenda krona! Spännande! Jag kör också storemanager. Har du lust berätta lite hur du använder streckkodsläsaren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 Återkommer då jag inte hunnit fixa med det ännu, man måste exportera produkterna och lägga till kolumn för EAN koder och importera igen till storemanager.Det verkar lite komplicerat då jag ej hållt på med det och är rädd att fucka upp allt, så jag har kikat på lite moduler som importerar koderna..bla Yourbarcode (barcode generator) Module BqBarcodegeneration Module Dessutom är det bra vid utskrift av streckkoderna till produkterna. Har lekt lite med POS på Stormanager å lagt in några manuella EAN koder och det funkar riktigt bra & snabbt tycker att det borde finnas många där ute som kör med POS och prestashop? Vore underbart med tips, men men får prova själv... Köpte en scanner som var både USB och Bluetooth funkar till android, ios, pc och surfplattor funkade direkt med storemanager också. Återkommer när allt funkar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts