TVHEROES Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Hallo, Ik heb de volgende situatie: - Sinds 3 weken stuurt mijn Prestashop 1.5.6 dubbele orderbevestigingen. Andere e-mails vanuit het systeem komen gewoon 1 keer. Alle modules zijn actueel. Tevens heb ik de afgelopen weken ook geen wijzigingen of andere zaken aangepast. Of te wel: Het ging maandenlang goed, en nu krijg ik alle bevestigingen dubbel. Ik heb alles nagelopen, gecheckt, opnieuw ingesteld, echter zonder resultaat. Heeft iemand nog suggesties? Gr. Arjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Alle modules zijn actueel. Vrij vertaald: het zou kunnen liggen aan een module update. Gebeurt het bij alle bestellingen - of alleen bij sommige? De betaalmodule wil bij dit soort problemen nog wel eens de schuldige zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TVHEROES Posted December 14, 2014 Author Share Posted December 14, 2014 (edited) In principe niet, ik had het probleem ook al voor de laatste updates. Op verzoek mijn hoster kreeg ik de tip om alles een update te geven, en opnieuw in te stellen, echter zonder resultaat. Ik werk met Sisow, dus ik zal hier ook nog even naar kijken. Bedankt voor de tip. Het gebeurd inderdaad bij alle bestellingen, geen uitzonderingen. Edited December 14, 2014 by TVHEROES (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts