Michel Schoonhoven Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Hallo, Sinds gister verwerkt onze shop geen betalingen meer. OP het moment als de klant wil betalen (maakt niet uit hoe, overschrijven, ideal ) krijg je een blank scherm. In mijn BO zie ik wel een bestelling alleen geen status, ook als ik hier handmatig de status aan wil passen word ik uit het systeem gegooid. Kan iemand mij verder helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Je zou kunnen beginnen met de develop mode aanzetten in defines.inc.php. Dan zul je zeer waarschijnlijk een php error zien. Aan de hand daarvan kun je de file/module lokaliseren die het probleem veroorzaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don-H Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Had ik ook...je hebt waarschijnlijk de ebay module geupdate...oplossing: ebay module de-installeren. (als je hem toch niet gebruikt, anders even doorzoeken voor een andere oplossing). Cache legen....en alles werkt weer als een zonnetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Schoonhoven Posted December 19, 2014 Author Share Posted December 19, 2014 Klopt Don, dit was inderdaad het probleem. dit topic kan gesloten worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Klopt Don, dit was inderdaad het probleem. dit topic kan gesloten worden Sluiten doen wij hier niet je kan wel voor de titel solved of opgelost zetten , zo blijft alles overzichtelijk . en als mensen het forum doorzoeken zien ze direct dat het probleem is opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicornmodels Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Hallo, had net hetzelfde probleem, heb de Ebay module op non-actief gezet en alles werkt. Heel erg bedankt voor de tip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edebroyer Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Ik heb een vergelijkbaar probleem, maar bij mij is de Ebay-module niet geïnstalleerd, dus helaas nog geen oplossing... Op het moment dat de klant wilt betalen krijgt deze een blanco scherm. Hij kan de betaling niet uitvoeren (paypal) of krijgt geen betalingsgegevens (overschrijving). Hij krijgt ook geen bevestigingsmails. Ik zie in de BO bij 'orders' wel dat er een bestelling geplaatst is en voor welk bedrag maar ik zie niet welke producten er besteld zijn. Bij 'shopping carts' kan ik dan wel zien wat de inhoud van het winkelwagentje van de bestelling in kwestie was. Heeft er iemand een idee waar dit nog kan aan liggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 zet de debug mode eens aan en doe een bestelling , ipv het wit scherm krijg je als het goed is dan een foutmelding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts