KimTheMan Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Hej, Vil gerne have en ekstra block på mit shop tema. Så jeg kan opdele varene i mærker. Som f.eks. Cars, Spiderman osv. Og denne ekstra block skal fremgå på alle sider lige under den "alm" kategori block. Er der nogen der kender til om denne løsning vil virke Eller som har en anden løsning som jeg kan bruge? Mvh. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Måske kan dette modul bruges: http://mypresta.eu/modules/front-office-features/multiple-categories-blocks.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted December 12, 2014 Author Share Posted December 12, 2014 Ja måske. Men virker det jeg selv henviser til er det jo nok den billigste løsning. Så er der nogen der kender denne løsning eller har en mening omkring om det vil virke på min 1.5.4.1 version. Mvh Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Det nemmeste vil nok være, hvis du spørger udvikleren af modulet, om det vil virke på din version. Det ved han alt andet lige mere om end os:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts