illusionmagicdk Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 (edited) (fejl rettet) Hej alle sammen Jeg beder jeg om jeres hjælp.. Min shop har hele den 10-12-2014 været nede, og hvis man går ind på siden er alt hvid!! men jeg kan godt gå ind i baggrunden. Men hvis jeg prøver at gå ind i monduler giver den en fejl. [PrestaShop] Fatal error in module ganalytics:syntax error, unexpected ';', expecting ')' Jeg læste fra en anden som også fik den fejl at det kunne være google analytics.. men hvordan slår jeg det fra når jeg ikke kan komme ind i monduler.. hvis der er nogle der kan hjælpe sig til.. jeg skal nok betale hvis det er det.. Min shop hedder Http://illusionmagic.dk bruger prestashop 1.6 Edited December 11, 2014 by illusionmagicdk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Vi har nu fået rettet problemet. Det er et array som ikke bliver lukket korrekt på linje 628 i ganalytics.php Hvis andre skulle stå med samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusionmagicdk Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 markottnilsen Du skal havde en kæmpe tak for din utrolige hurtige hjælp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts