John60 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Hej alle. PS 1.6.0.9 - Std. tema - www.forzacykler.dk Jeg er lige stødt på følgende problem: Når jeg prøver at oprette konto, får jeg til sidst en underlig fejl meddelelse. Først klikker jeg på opret konto - og udfylder (se vedhæftet fil PS-Issue-01.jpg) Herefter udfylder jeg adresse (se vedhæftet fil PS-Issue-02.jpg) Når jeg så klikker på <Næste>, så får jeg denne meddelelse (se vedhæftet fil PS-Issue-03.jpg) Og jeg kan så ikke komme videre på nogen måder. Er der nogen der kan hjælpe mig ud af den "løkke" ? ? ? For- og Efternavne har jeg jo indtastet da jeg klikkede på Opret konto. Jeg imødeser en venlig sjæl der kan komme med gode ideer til løsninger. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Du har lavet ændringer i checkout og noget må være gået galt. I en standard installation af 1.6.0.9 virker det fint med alm. checkout. Jeg kan se, at feltet til telefonnummer står under kommentarfeltet, så du må have rettet i en template, som gør at det nu ikke virker længere. Ret dine ændringer tilbage og tjek igen, så bør det virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted December 12, 2014 Author Share Posted December 12, 2014 Hejsa, - Tak for input - men jeg er bare ikke helt klar over hvilken template jeg skal/har rettet i ? Jeg mener ikke at have ændret i nogen template - bevidst ! Kan du komme lidt nærmere hvor jeg skal søge og rette ? På forhånd tak /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Du kan jo evt. lægge originalfiler vedr. order-xxx.tpl ind i igen via FTP (husk at altid at lave backup før du laver rettelser) Ud fra denne tråd http://www.prestashop.com/forums/topic/357834-forts%C3%A6t-til-betaling-sender-mig-til-backoffice-loginside/ som du jo må have fået løst på en eller anden måde, må der jo være lavet et eller andet forkert i din shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts