JanneN Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Jeg er helt ny i det her "butiksmiljø". Jeg har igennem Meebox oprettet en Prestashop, men den Prestashop jeg har installeret indeholder allerede en masse andet indhold, som jeg går ud fra er en slags reklame. Det er faktisk ret irriterende, og nærmest umuligt at få slettet alt det. Men jeg tænker, det må være i installationsdelen, at jeg gør noget galt? Er der nogle der kan hjælpe mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Se f.eks. denne: http://www.prestashop.com/forums/topic/320579-delete-all-sample-data/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneN Posted December 28, 2014 Author Share Posted December 28, 2014 Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad jeg skal trykke på, for at få al tekst og billeder væk. Den demoknap de skriver om, kan jeg ikke finde på mit Findes der en dansk vejledning et sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Der findes næppe en dansk vejledning, men du kan se her, hvordan du sletter demo-data: http://www.psfever.com/2014/delete-sampledemo-data-prestashop/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Prestashop er et meget stort system. Det ha udviklet sig enormt gennem de sidste par år. Som ny bør man gå igennem samtlige punkter i menuerne. Det kan godt være at der ikke er noget at rette fordi danske indstiller omkring moms og andet er ok. Men hvis du går igennem alle menuerne lærer du også systemet at kende. Der er masser af indstillinger som skal foretages een gang for alle. Derefter er det daglig drift med kategorier, varer, behandling af ordrer m.v. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts