Gitte Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 (edited) Hejsa Jeg er ny i Prestashop og ved at lave den første webshop. Jeg bruger standard PrestaShop theme v.1.6.0.9 Kan ikke finde forkontoret, så når jeg skal se, hvad jeg har lavet, er jeg nødt til at aktivere sidden, lige hurtig kigge og så deaktivere den igen. Nogen der kan fortælle, hvordan jeg finder forkontoret? Er der måske noget der mangler at blive installeret? Har installeret via 1-click på webhotellet. Mvh Gitte Edited December 8, 2014 by Gitte (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
uploadit Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Hejsa Øverst i højre hjørne har du din profil. Det link til venstre for din profil er forkontor eller, my shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitte Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Ja men når jeg gør det, kommer jeg ud på den side, som jeg har deaktiveret, for at alle andre ikke skal se siden før den er færdig. Har deaktiveret siden på følgende måde: Indstillinger > Vedligeholdelse> Trykket NEJ til at aktiver butik, så der står at siden er under vedligeholdelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Gå ind i den samme menu og klik på "Tilføj min IP". Klik derefter på "Gem". /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitte Posted December 8, 2014 Author Share Posted December 8, 2014 1000 tak det virker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts