uploadit Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 (edited) Hejsa Jeg har fået installeret et modul der giver fejl. Jeg bruger Presta 1.6 Jeg får denne fejl meddelse : PrestaShop] Fatal error in module ganalytics:syntax error, unexpected ';', expecting ')' Hvordan retter jeg det? På forhånd tak Edited December 15, 2014 by uploadit (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Prøv at slå debug til i config/defines.inc.php. Så kan du se i hvilket linienummer, det går galt. Tjek også, at du ikke kører med en alt for gammel version af PHP (version 5.3 kan give problemer). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
uploadit Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Jeg kan se via Configuration info at jeg kører : PrestaShop version: 1.6.0.9 Shop URL: http://bmiguide.dk/ Current theme in use: default-bootstrap PHP version: 5.5.17 slå debug til i config/defines.inc.php. , er ny i Prestashop så ikke klar over om jeg kan gøre det via kontrol panel, eller skal jeg gøre det via en editor i selve filen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 (edited) Du skal have fat i en editor og rette til: define('_PS_MODE_DEV_', true); /Kjeld Edited December 8, 2014 by presta-dyr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
uploadit Posted December 8, 2014 Author Share Posted December 8, 2014 Så fik jeg rettet i filen og får følgende fejlmeddelelse : Parse error: syntax error, unexpected ';', expecting ')' in /data/home/bmiguide/public_html/classes/module/Module.php(1224) : eval()'d code on line 628Parse error: syntax error, unexpected ';', expecting ')' in /data/home/bmiguide/public_html/modules/ganalytics/ganalytics.php on line 628[PrestaShop] Fatal error in module ganalytics:syntax error, unexpected ';', expecting ')' Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Prøv at deaktivere Google Analytics. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
uploadit Posted December 9, 2014 Author Share Posted December 9, 2014 Jeg får fejlmeddelsen når jeg vil tilgå moduler, jeg kan slet ikke kunne ind og deaktivere modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Så er du nok nødt til at slette modulet via FTP i mappen /modules Link to comment Share on other sites More sharing options...
uploadit Posted December 15, 2014 Author Share Posted December 15, 2014 Jeg slettede modulet via mit cpanel hos udbyder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts