animuz1 Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 Hallo allemaal, Ik ben sinds enkele weken prestashop aan het inrichten en alles begint een beetje mooi en verzorgd uit te zien.. Alleen nu de koppelingen. Ik heb me rot gezocht naar modules die automatisch een koppeliong maakt met marktplaats,bol.com, of beslist, maar altijd zijn het diensten waar maandelijks voor moet worden betaald. Ik zoek een oplossing waar ik niet deze hoge maandelijkse kosten hoef te betalen. Eigenlijk wilde ik een magento shop beginnen starten, omdat ik een plugin had gevonden (koongo) dat alle feeds voor je verzorgde.Ik ben daar vanaf gezien omdat prestashop wat simpeler is om op te zetten voor mensen die niet veel ervaring hebben met het bouwen van webshops. Zijn er mensen die met succes hun prestashop hebben gekoppeld met de bovengenoemde sites? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Hoi , beetje verlaat , niet echt rechtstreeks gekoppeld maar er is wel een programma voor deze Voor meer informatie : http://www.prestashop.com/forums/topic/296252-sell-presta-adbotplace-your-products-on-autopilot-to-marktplaats-etc/?hl=%2Bprestabot&do=findComment&comment=1826410 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appwards Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 (edited) Hoi Animuz1, Ben je nog steeds op zoek naar een bol.com module? Deze week komt de eerste echt bol.com <> Prestashop module op de markt. Kijk eens op www.appwards.nl. Daar kun je meer informatie vinden of contact met me opnemen. Edited September 24, 2015 by mennobb (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts