Birgittero Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 Jeg har et problem med min ordrebekræftelse i Prestashop. Jeg kører med version 1.6.0.6 og har indtil videre kun bankoverførsel som betalingsmulighed. Problemet er at den ikke skriver mine bankoplysninger på ordrebekræftelsen - hvor og hvordan retter jeg det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 Har du indtastet dem i modulet bankoverførsel? Prestashop skriver det ikke i ordrebekræftelsen men sender en særskilt mail med de oplysninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgittero Posted December 3, 2014 Author Share Posted December 3, 2014 Ja de er indtastet:-) Jeg har så i løbet af dagen fundet ud af at den sender 2 mails - 1 uden oplysninger som den genererer automatisk når kunden har afgivet en ordre - samt en som je har bedt den om. Kan jeg fjerne den førstnævnte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts