jgk-dk Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Hej alle, Jeg har forsøgt at installere 2 forskellige moduler og begge gør det samme ved aktivering. Når modulerne skal konfigureres forsvinder billedet/feltet hvor teksterne indstillingerne skal indskrives. Senest er det ved SWIP og det andet er PostDanmarks udleveringsmodul Nogen ide hvad der er galt her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Er du sikker på at de moduler er kompatibel med din PS version? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 Ja det påstår begge de er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Du er nok nødt til at kontakte udviklerne af de to moduler Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted December 1, 2014 Author Share Posted December 1, 2014 Jeg har prøvet med PostDanmark modulet tidligere og de vil kun yde support mod betaling. Swipp udvikleren har skrevet retur at han kigger på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Jeg har prøvet med PostDanmark modulet tidligere og de vil kun yde support mod betaling. Dette modul har været oppe at vende i forum før - de færreste får det til at virke uden tilpasning - heller ikke i 1.5. Så enten må du betale dem for at løse det, eller finde et andet modul Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted December 2, 2014 Author Share Posted December 2, 2014 Fatal error: Call to undefined method Smarty::createTemplate() in /home/gpadanma/public_html/modules/swipp/backward_compatibility/helper/Helper.php on line 90 Fra swipp modulet. Hvad betyder dette og kan det rettes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts