Boogje Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Hallo, Ik zit met een probleem dat tweeledig is. Bij een bestelling van 2 producten heb ik 1 bestelling, dat is correct. Bestel ik echter 2 verschillende producten met 2 verschillende verzendkosten, dan maakt hij er 2 bestellingen van en dus ook dubbele verzendkosten. Ik heb 2 vervoerders ingesteld TPG voor briefpost en DHL voor pakketpost. Ik kon er op het forum niets over vinden, maar lijkt me toch dat meer mensen dit probleem hebben? Ik heb Prestashop 1.6.0.9. Gertjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 goedemorgen Gertjan hoe heb jij de vervoerders ingesteld ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogje Posted November 29, 2014 Author Share Posted November 29, 2014 (edited) Goedemorgen, Ik heb Afhalen: gratis verzending TPG : 0.00 kg - 0.05 kg € 2,50 (briefpost) DHL : 0.50 kg - 100.000 kg € 5,00 (pakketjes) Alles staat op kosten van hoogst gedefinieerde Alle producten zijn op gewicht verdeeld in 2 categorieën; 0.05 kg en 1,0 kg Bij meerdere producten van briefpost is er geen probleem, dan is het 1 bestelling, komt er een "zwaarder" product bij dan wordt de bestelling gesplitst in 2 bestellingen, en dus ook dubbel verzendkosten. Het zou zo moeten zijn dat alles dan gewoon per pakketpost en dus voor € 5,00 verstuurd kan worden Edited November 29, 2014 by Boogje (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Motimke Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Goededag, ik was benieuwd of je dit al hebt kunnen oplossen. Ik loop tegen hetzelfde aan en weet niet waar dit op te lossen. Mike Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Ik had een zelfde soort probleem in 1.5.6.2 1 bestelling / winkelwagentje werden 2 bestellingen #1 en %=#2 bleken dus de verschillende artikelen niet in dezelfde locatie "opgeslagen te zijn" (verschillende magazijnen) zodra ik alle artikelen in zelfde magazijn opgeslagen aangaf ging het goed. Ben vandaag ge-upgrade naar 1.6.0.14 en heb nog geen mogelijkheid gehad om dit te testen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogje Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 Ik heb het nog niet op kunnen lossen en heb het even voor me uitgeschoven Dat met verschillende magazijnen zegt me niets maar ik zal er eens naar kijken, misschien lukt het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts