Anders N Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 HejJeg har et lidt tricky problem og har søgt vidt og bredt efter en løsning.Mit problem er at jeg køre alt gennem prestashop, og derfor var det også naturligt at min anden butik, skulle have et prestashop pos som den første.Den anden butik afsender dog ikke vare og derfor skal det lager, slet ikke tælles med ved online salg.Vare A - 10 stk på lager C. Vare A - 0 stk. på lager D.Lager D er webshoppen samt fysisk butik. Varen vil stå som "på lager" men kan ikke afsendes, da den ikke ligger på lager D, men i stedet på lager C.Hvordan kan jeg fortælle prestashop at den kun skal regne Lager D, som ktuelt lager ved online salg?Prestashop 1.6x med custom temaHåber i er friske på en lille hjerne vrider Mvh. Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Multistore. Se: http://doc.prestashop.com/display/PS16/The+multistore+interface Selv om du kun har 1 webshop, definerer du 2 webshops, begge med avanceret lagerstyring slået til, og begge i samme shop gruppe. Derefter sætter du "Share quantity available for sale" option for gruppen til NO. Det burde gøre tricket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrianMansfeldt Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 Fandt i en løsning på dette ? Eller er der komme ny muligheder ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 On 3/17/2016 at 11:57 AM, BrianMansfeldt said: Fandt i en løsning på dette ? Eller er der komme ny muligheder ? Torben Rune skriver da en løsning, har du testet det af? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts