KimTheMan Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 (edited) Hej, På min hjemmeside har jeg tilføjet et nyt menu punkt som hedder bærbar computer Men har lige opdaget, at hvis man tilgår siden via ipad eller iphone. Så ses dette menupunkt ikke. Nogen der kender denne problematik? Bruger prestashop 1.5.4.1 med eget købt tema. Mvh. Kim Edited November 25, 2014 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Prøv at rydde cachen i din butik. Try to clear cache in your shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted November 24, 2014 Author Share Posted November 24, 2014 Har ryddet både cache og compile uden held. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted November 24, 2014 Author Share Posted November 24, 2014 Og selvfølge også renset cache på telefon og Ipad dog uden held. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted November 25, 2014 Author Share Posted November 25, 2014 Ja det var jo noget så simpelt som lave ændringer inde i blocktopmenu. Det er alligevel utroligt ingen af alle de gode herinde havde tænkt den tanke. Men så var det jo heldigt jeg havde en testshop og ikke er typen der giver op. Så jeg kunne finde løsningen selv. For det går jo ikke at tablets og mobiler ikke kan se hele menuen. Men takker for dit indspark tuk66 Mvh. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Høj. Du havde da ikke skrevet at det var i topmenuen den ikke blev vist. Havde du det gjort det havde du fået svar fra et klogt hoved herinde (-: Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted November 25, 2014 Author Share Posted November 25, 2014 (edited) Hej, Nej det viste jeg heller ikke, at det havde noget med denne topmenu at gøre. For på min side, som du også ser på linket. Der er det en menu i venstre side. Men på ipads osv kommer der øverst en menu bjælke, som man så kan slå ud/ned. Men da jeg kunne se, at opdateringen kom nede i footeren. Så viste jeg, det var i denne venstre menu problemet måtte være. Men når du åbnede den på pc, så var opdateringen jo sket. Men prøvede så at formindske vinduet, så denne menubjælke kom frem som på ipads osv. Og så var opdateringen bærbar computer (på daværende tidspukt, billig bærbar) væk. Og gik så ind og rodede med modulerne, til jeg fandt det som styrede dette. Så kunne ikke rigtig sige i starten, det handlede om denne topmenu. For viste jeg det havde, jeg nok allerede der løst det. Mvh. Kim Edited November 25, 2014 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts