steengod Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 (edited) Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan, jeg lægger artikler om vores produkter ind på hjemmesiden? Jeg kan ikke lige tænke mig til, hvordan det skal gøres, eller om det lader sig gøre, med butikken, som den er uden ekstra moduler og lignende. Det er en artikkel på min hjemmeside, som linker til der hvor mine produkter er. Hjemmesiden er i version 1.5 Hilsen Steen Edited November 28, 2014 by steengod (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Det laver du som en cm side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Ja, lav en CMS side, som du så vælger skal vises i CMS modulet. Den kommer ikke automatisk frem i blokken med mindre du har valgt, at den skal vises. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted November 28, 2014 Author Share Posted November 28, 2014 Tak, så fik jeg lagt nogle artikler op. Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts