Neessen Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Hejsa,Hvorledes kan jeg ændre indholdet/teksten af de emails, som sendes til kunder ved f.eks ordreafgivelse?Mvh.Neessen Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Du skal rette i de filer, der ligger under mails/dk. Der er både tekst og HTML-filer. I PrestaShop kan du sætte op, om du ønsker tekst og/eller HTML e-mails, så du kan nøjes med at rette i de filer, du rent faktisk anvender./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neessen Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Tak for hjælpen. Problemet viste sig at være at de txt email filer ikke var oversat til dansk i mappe. Men nu benytter jeg så kun HTML emails. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tec5 Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Er der nogen som har oversat disse - og kunne dele dem - jeg har samme problem med at de ikke er oversat i /dk folder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KasperFP Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Er der nogen som har oversat disse - og kunne dele dem - jeg har samme problem med at de ikke er oversat i /dk folder. Jeg er i fuld gang med at oversætte dem til dansk, men jeg har et lidt underligt problem... Selvom dansk er det eneste sprog "installeret" i shoppen, ser det ud til at den bruger de engelske templates fra /mails/en/ i stedet for dem fra /mails/dk/. Selv hvis jeg redigerer ordrestatus'en "Shipped" og trykker på det der øje, så man kan se den template der bruges får jeg den danske op, hvorfor det undrer mig endnu mere at det er den engelske jeg modtager på mail.Nogle forslag til hvad der kan være gået galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tec5 Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Jeg har ikke dette problem. Har du valg dansk som sprog ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LittleLou Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Er der nogen som har oversat disse - og kunne dele dem - jeg har samme problem med at de ikke er oversat i /dk folder. Jeg er i fuld gang med at oversætte dem til dansk, men jeg har et lidt underligt problem... Selvom dansk er det eneste sprog "installeret" i shoppen, ser det ud til at den bruger de engelske templates fra /mails/en/ i stedet for dem fra /mails/dk/. Selv hvis jeg redigerer ordrestatus'en "Shipped" og trykker på det der øje, så man kan se den template der bruges får jeg den danske op, hvorfor det undrer mig endnu mere at det er den engelske jeg modtager på mail.Nogle forslag til hvad der kan være gået galt? Hej KasperFP, Jeg har samme problem med ordre bekræftelses mailen - jeg kan simpelthen ikke finde hvor jeg skal ændre det fra at der står *Order Confirmation* i emnefeltet i den mail som kunden modtager.Har du en løsning, eller en anden har måske.. please :-) VH, A. Lou Link to comment Share on other sites More sharing options...
toptrend Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 nogen der har fundet ud af det ? har samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Det har været diskuteret i en anden tråd her i forummet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts