Pauvre Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 (edited) Hej VI er ved at få en shop i luften og vi skal også have noget seo, men så blev vi lidt i tvivl. Skal vi satse på Google keyword eller skal vi bruge vores penge på et seo addon til prestashop? hvad vil vi få mest for vores penge? vi er i tvivl og håber der er nogen der kan svare på hvad vi skal. Edited November 16, 2014 by Pauvre (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Du mener nok SEO? Men derudover giver dit indlæg altså ikke rigtig nogen mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauvre Posted November 15, 2014 Author Share Posted November 15, 2014 ja , min fejl, mente selvfølgelig SEO. Det jeg mente, for at vi kan blive fundet mere på Google, skal man smide nogen penge i nogen keyword på Google eller vil penge være bedre givet ud, ved at købe et addon til prestashop eksempel http://addons.prestashop.com/en/seo-prestashop-modules/1768-google-merchant-center-the-best-google-shopping-module.html kort sagt hvad skal man inviterer i, for at blive fundet bedre på Google end man gør i forvejen? håber det giver mere mening nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Kort fortalt, kan du ikke købe dig til nogen moduler, der laver SEO for dig, det er blot hårdt arbejde. Men du kan købe Tims modul på prestatips.dk, der retter op på nogle af de SEO fejl, der findes i Prestashop (DC content). Og så vil jeg anbefale dig at Google på SEO og finde nogle af de mange gode blogs, der giver gode råd om de mange parametre Google kigger på, når de rankerer sider. F.eks. Demib og Thomas Rosenstand og mange andre "guruer" indenfor SEO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauvre Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 okay, super mange tak for svaret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts