Alexanderleo Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Hejsa Jeg oplever at få et "?" i stedet for tilbudsikonet, som gerne skulle komme. Billedfilen må åbenbart være broken. Så jeg ville høre om man kan downloade denne fil et sted, og så ligge den ind i den korrekte mappe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Hejsa Jeg oplever at få et "?" i stedet for tilbudsikonet, som gerne skulle komme. Billedfilen må åbenbart være broken. Så jeg ville høre om man kan downloade denne fil et sted, og så ligge den ind i den korrekte mappe? Ja, det er selvfølgelig fuldt muligt. Om det så hjælper er et andet spørgsmål. Det er svært at hjælpe hvis du ikke giver lidt flere info, f.eks. et link til frontenden + info om PS version, tema osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Ja, det er selvfølgelig fuldt muligt. Om det så hjælper er et andet spørgsmål. Det er svært at hjælpe hvis du ikke giver lidt flere info, f.eks. et link til frontenden + info om PS version, tema osv. Hejsa Der er tale om følgende URL: http://theblacksheep.dk/da/baelter-baeltespaender/390-queen-of-darkness-black-lavender-pyramid.html Det er PS 1.5.6.1 og kører med temaet "Machu Picchu" Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Det er den danske tilpasning af dit tema der halter. Alle temaets IMG filer (til alle sprog) ligger åbenbart samme sted. Så du må ud og lave en kopi af filen onsale_en.png og kopiere den til onsale_da.png Der er tilsyneladende flere andre dele der ikke er oversat korrekt: -Add this product to my favorits -Maximize -Our support hotline is -Browse the mobile site -Add to cart -hide/show .... alle klikbare navigationselementer for blot at tage dem på den side du linker til. Din OPC er heller ikke oversat. Så der er et stykke vej endnu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 (edited) Det lyder også til, at du har glemt at kopiere det danske sprog fra default (bootstrap) theme til det theme du har installeret? Edited November 13, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts