Johanson Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Beste allemaal, Ik ben bezig met het testen/proberen van Prestashop 1.6.0.9 en ben benieuwd of de mogelijkheid bestaat dat je per artikel de verzendkosten kunt instellen zodat dit ook direct bij het artikel wordt weergegeven en de klant weet waar hij aan toe is. Dus niet achteraf tijdens het bestellen maar van te voren bij het artikel. Tevens zou ik dan ook nog de mogelijkheid willen hebben er een extra optie bij te zetten. voorbeeld: klant kan kiezen voor bezorgen (vaste prijs 10,-) en laten uitpakken/installeren ( prijs 15,-) . bij een ander artikel, bezorgen is gratis maar uitpakken/installeren kost (15,-) Is hier een oplossing voor? Bij al een paar avonden aan het zoeken maar helaas nog niets gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 Beste allemaal, Ik ben bezig met het testen/proberen van Prestashop 1.6.0.9 en ben benieuwd of de mogelijkheid bestaat dat je per artikel de verzendkosten kunt instellen zodat dit ook direct bij het artikel wordt weergegeven en de klant weet waar hij aan toe is. Dus niet achteraf tijdens het bestellen maar van te voren bij het artikel. Allereerst welkom op het prestashop forum eerste Vraag : dit zit standaard niet in prestashop , je kan wel eea per artikel instellen omtrent de kosten het zal dan een speciale module moeten worden maar lijkt me ook moeilijk om te verwezenlijken bv artikel 1 is 3,95 verzendkosten gewicht 200 gr artikel 2 is 6,95 verzendkosten 5 kg artikel 3 is 700 gr maar door de afmeting ook 6,95 ,, dit zou dan bij elkaar opgeteld worden ipv 1 pakket voor 6,95 je kan wel in de korte beschrijving eventueel de verzendkosten erbij noemen Tevens zou ik dan ook nog de mogelijkheid willen hebben er een extra optie bij te zetten. voorbeeld: klant kan kiezen voor bezorgen (vaste prijs 10,-) en laten uitpakken/installeren ( prijs 15,-) . bij een ander artikel, bezorgen is gratis maar uitpakken/installeren kost (15,-) Is hier een oplossing voor? Bij al een paar avonden aan het zoeken maar helaas nog niets gevonden. Dit is wel mogelijk door extra combinaties toe te voegen bv extra optie : bezorgen 10,00 optie 2 : uitpakken/installeren 15,00 succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts