SanneBjerregaard Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Hej, Håber der er en som kan hjælpe. Mit domæne: www.iminspired.dk Når man skriver domænet kommer man desværre ikke direkte ind på siden - er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg får det løst? På forhånd tak for hjælpen! Mange hilsner Sanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 (edited) Hej Sanne Det er fordi, at dit domæne peger på roden af dit webhotel, medens du har installeret PresaShop i en undermappe, der hedder presta. Så du skal have flyttet din webshop til roden af dit webhotel. Alternativt kan du måske få dit domæne til at pege på mappen presta. Samtidig har du nok også et problem med din databaseforbindelse. http://www.iminspired.dk/presta/: Link to database cannot be established: SQLSTATE[HY000] [1045] Access denied for user 'iminspir_pres605'@'web32.meebox.net' (using password: YES) Edited November 6, 2014 by elund (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanneBjerregaard Posted November 6, 2014 Author Share Posted November 6, 2014 Hej elund Tusind tak for svar! (Nu spørger jeg måske dumt) - Hvordan får jeg flyttet min webshop til roden af mit webhotel? Igen tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Nu da databaseforbindelsen sikkert heller ikke virker, er det måske lettere for dig at slette din installation af PrestaShop, for derefter at installere den i roden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts