chamo4u Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 (edited) Hallo Ik ben nieuw hier en heb wat duidelijke hulp nodig bij het instellen van error logs omdat ik met zoeken op dit forum nogal verward wordt haast overal staat iets anders mijn prestashop is versie 1.5.6.2 en momenteel staan mijn instellingen zo (defines.inc.php) */ /* Debug only */define('_PS_MODE_DEV_', false);if (_PS_MODE_DEV_){ @ini_set('display_errors', 'on'); @error_reporting(E_ALL | E_STRICT); define('_PS_DEBUG_SQL_', true); /* Compatibility warning */ define('_PS_DISPLAY_COMPATIBILITY_WARNING_', true);}else{ @ini_set('display_errors', 'off''); define('_PS_DEBUG_SQL_', false); /* Compatibility warning */ define('_PS_DISPLAY_COMPATIBILITY_WARNING_', false); Wat moet ik veranderen en hoe en waar kan ik de error uitlezen graag een duidelijke uitleg ik heb namelijk problemen met het saven van instellingen in backoffice en kan daar door weinig instellingen veranderen meestal wort de pagina wit waneer ik op save druk wit na een tijdje goed eerst maar eens de beroemden error logs maar wat moet ik hier allemaal voor doen om deze te krijgen vriendelijke groeten martin} Edited November 6, 2014 by chamo4u (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Martin je ziet deze regels : /* Debug only */ define('_PS_MODE_DEV_', false); if (_PS_MODE_DEV_) { wijzig dit in : /* Debug only */ define('_PS_MODE_DEV_', true); if (_PS_MODE_DEV_) { dat is alles als er dan een iets fout is dan verschijnt er auto een foutmelding dus als jij iets in je bo wilt opslaan en het werkt niet zie je de error vaak is het een rechten probleem ,,, een andere mogelijkheid om eea snel te chekcen is kijk eerst even hier of er ok staat BO -> Ga naar GEAVANCEERDE INSTELLINGEN ---> CONFIGURATIE-INFORMATIE Dan kijk bij : CONTROLEER UW CONFIGURATIE Staat hier OK ? : of zie je : Verplichte parameters Repareer aub de volgende fout(en) met daaronder een lijst met fouten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chamo4u Posted November 7, 2014 Author Share Posted November 7, 2014 hallo en dankje voor je berichtje ik heb het zo neer gezet zoals je scheef /* Debug only */define('_PS_MODE_DEV_', true);if (_PS_MODE_DEV_){ @ini_set('display_errors', 'on'); @error_reporting(E_ALL | E_STRICT); define('_PS_DEBUG_SQL_', true); /* Compatibility warning */ define('_PS_DISPLAY_COMPATIBILITY_WARNING_', true);}else{ @ini_set('display_errors', 'off'); define('_PS_DEBUG_SQL_', false); /* Compatibility warning */ define('_PS_DISPLAY_COMPATIBILITY_WARNING_', false);} define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false);define('_PS_MODE_DEMO_', false); maar toen ik op de het tablad GEAVANCEERDE INSTELLINGEN ---> CONFIGURATIE-INFORMATIE wou gaan kijken kon dat niet de pagina duuren heel lang met laden en naar een tijdje werdt hij wit heb trouwens nergens een error raport gevonden waar moet ik kijken voor dat raport / ik heb bij logs gekeken maar niks graag hulp groetjes martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 7, 2014 Share Posted November 7, 2014 (edited) zodra je iets doet en er is een fout dan verschijnt deze foutregel gewoon in je bo dat je die pagina niet geladen krijgt , betekent dat je wellicht enkele permissies niet goed hebt staan heb je de shop handmatig geinstalleerd of middels installatron ? Edited November 7, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chamo4u Posted November 7, 2014 Author Share Posted November 7, 2014 (edited) hallo ik heb hem eerst gedownload en geinstaleerd op mijn pc heb toen op mijn pc xampp geinstaleerd na wat uitproberen en kijken hoe alles een beetje werkt via ftp op mijn hosting bedrijf neer gezet strato hier is de link www.telenovelas.nl ben er best wel een tijd mee bezig geweest. dus zou graag willen weten wat ik er aan kan doen Edited November 7, 2014 by chamo4u (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 7, 2014 Share Posted November 7, 2014 ow ok duidelijk dan kan je er zeker van zijn dat je bepaalde mappen nog niet de juiste rechten hebben denk als je een afbeelding wilt plaatsen ook een probleem hebt ? zet de map modules en onderliggende mappen eens op 777 dus alleen de mappen en onderliggende mappen ! de bestanden moeten gewoon 644 zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
chamo4u Posted November 7, 2014 Author Share Posted November 7, 2014 Hallo ik heb gekeken via ftp en de map modulens staat op 755 zie foto vertel me aub wat ik moet doen groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 7, 2014 Share Posted November 7, 2014 deze en onderliggende mappen op 777 zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts