SaLiC Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 I layered navigation, price slider, er prisen der sorteres på inkl. moms. Er der muligt at ændre det til ex. moms? Jeg bruger PS 1.5.6.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Hvordan bliver dine priser vist generelt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted November 3, 2014 Author Share Posted November 3, 2014 også ex. moms, men nu ligger jeg mærke til at problemet måske faktisk er noget andet. Slideren går fra laveste ti højeste pris i kategorien, men tæller den også deaktiverede produkter med? Min slider går i hvert fald højere op end hvad mine aktive produkter koster... Mit dyrest produkt, i den kategori jeg lige sidder i er 11.980,- slideren går til 14.975,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Melder pas, da jeg ikke har brugt layered navigation for nylig - og slet ikke i 1.6. Måske er det en bug, prøv bug trackeren (link under Community øverst på siden her) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts