Rasmus1970 Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 (edited) Min shop 1.6.0.9 er min købsknap stadig "add to cart" og ikke på dansk ligesom min kurv også stadig er "cart", der må være smuttet noget i oversættelsen, hvordan ændrer jeg det ? Edited November 8, 2014 by Rasmus1970 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Det gør du under Lokalisering - Oversættelse. Du skal nok kigge på Front office oversættelser - eller moduloversættelser, hvis det f.eks. er kurvmodulet øverst på siden. Hvis du har installeret et andet theme end default, skal du også kopiere oversættelsen over til det nye theme - dette gøres også på oversættelsessiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted November 3, 2014 Author Share Posted November 3, 2014 (edited) Hej, Ja det var også der jeg kiggede, men den oversætter det ikke. Jeg kan for øvrigt heller ikke få backoffice til at være på dansk - nå nu er det lykkedes med backoffice efter jeg disablede engelsk. har lavet et skærm dump håber det kan hjælpe lidt....der er flere engelske ord Edited November 3, 2014 by Rasmus1970 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Hvilket theme bruger du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 Det er det tema der følger med - defaul-bootstrap hedder det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Har du prøvet at tilføje/opdatere dansk - også under oversættelser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 Ja, det har jeg prøvet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Enten er der noget galt med din installation, eller også har du ikke tilstrækkelig hukommelse til at gemme oversættelserne (sidstnævnte plejer at give en fejl, når man kommer ind på siden med oversættelser, det er specielt moduloversættelse, der kan give problemer). Hvis du stadig kører shoppen lokalt, kunne du jo overveje at installere den på et webhotel i stedet. De fejl du har skrevet om indtil nu, er ikke standardfejl og det er ret svært at komme med input på en lokal installation, hvor du kan have alverdens forkerte indstillinger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts