Rasmus1970 Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Hej Jeg er ny med prestashop. Jeg har installeret shoppen lokalt på min pc, for senere at lægge den ud når den er som jeg vil have den. Jeg oplever tit at når jeg skifter til et nyt billede så får jeg en timeout efter 30 sekunder ,hvordan kan det være? VHRasmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 (edited) Det er ret umuligt at svare på. Helt konkret kan det være alverdens indstillinger, og det kan vi af gode grunde ikke hjælpe med, da vi jo ikke ved, hvad du har sat op på dine lokale server, og du giver ingen oplysninger overhovedet... Læs iøvigt retningslinjer for det danske forum på forsiden, som gælder helt generelt for spørgsmål her i forum. Edited November 1, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted November 2, 2014 Author Share Posted November 2, 2014 Hej igen Deter rigtigt. Nå,men det er shop 1.6.0.5 der kører på easyphp-devserver-14.1vc9 Skal du bruge flere oplysninger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Jeg kender ikke den server, du kører på, så det kan jeg ikke hjælpe med. Jeg plejer at bruge WAMP. Hvorfor installerer du ikke version 1.6.0.9 som er den mest stabile af version 1.6? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted November 2, 2014 Author Share Posted November 2, 2014 Det var ikke den version der blev foreslået. Har skiftet til wamp, det hjalp lidt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Det var ikke den version der blev foreslået. Foreslået hvor? Den version er fra marts måned og der har været 4 releases siden. Jeg vil på det kraftigste anbefale, at du bruger 1.6.0.9 - der er stadig fejl i denne version, men endnu flere i de tidligere versioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted November 3, 2014 Author Share Posted November 3, 2014 Det var et link til både databasen og prestashop sammen. kan ikke lige finde det igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 (edited) Prøv "disable Apache mod_security module" i SEO&URLs Husk at skifte denne parameter tilbage når du flytter sitet til en rigtig (LAMP) server. Edited November 3, 2014 by TorbenRune (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts