Daniel79 Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 (edited) Jeg køre PS 1.6 og OPC fra canin.sk, samt standard theme. Jeg ved ikke hvad denne modul hedder, på min OPC der hvor den viser alle varene og laver den endelige udregning, hvis nogen lige kan fortælle mig hvad det hedder, så sætter jeg det ind i postens titel Mit spørgsmål er hvor skal jeg gå hen for at ændre designet på selve opstillingen af de forskellige priser/tal, det ser ud som på billedet PT. Det giver efter min mening ikke ret meget mening. Jeg ved ikke om der er en rigtig eller forkert måde at stille det op på ? Hvordan har i andre stillet det op ? Jeg forstiller mig noget ala, men det er på ingen måde sat i sten. Produkter i alt Levering I alt I alt (excl. moms) Moms i alt Jeg vil rigtig gerne høre jeres feedback, for som det ser ud nu giver det ikke ret meget mening synes jeg, og som sagt så ved jeg ikke hvor jeg skal rette det henne. Edited October 30, 2014 by Daniel79 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 (edited) Det skal rettes i .tpl filerne vedr. order-opc (kan ikke på stående fod huske hvilken, så du må prøve at åbne dem og tjekke). De ligger i rodmappen af themet. Så vidt jeg lige kan se, er din eneste rettelse at du tilføjer endnu en "I alt". Jeg forstår egentlig ikke, hvordan tilføjelse af flere felter skulle gøre det mere overskueligt? Det må være ændring af designet på checkout/kasse du skal have som emne - eller noget i den stil Edited October 30, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted October 30, 2014 Author Share Posted October 30, 2014 Jeg vil bare flytte rundt på felterne Som det er idag: Produkter i alt Levering i alt I alt (excel. moms) Moms i alt I ALT Som jeg gerne vil have det Produkter i alt Levering I ALT I alt (excl. moms) Moms i alt Prestafan1234, bruger du da det almindelige layout ? Jeg synes bare det er underligt at "excel moms" og "moms ialt" kommer før "I Alt", men sådan skal det måske være, jeg ved ikke om der er noget rigtig eller forkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts