newsecondhand Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Er der nogen kloge mennesker der kan svare på hvorfor jeg får en blank side? Det er når jeg er inde i positioner, hvis jeg trykker på flyt et modul eller rediger kommer der bare en blank side frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Ny installation eller opgraderet shop? Du er nødt til at slå debugging til for at se, hvad shoppen har af fejl. Prestashops egen side med dokumentation er åbenbart nede lige nu, men her er et andet link: http://www.templatemonster.com/help/prestashop-troubleshooter-how-to-enable-server-errors-log.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
newsecondhand Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 Jeps, det er done, og så kommer der nogle forskellige warnings frem. Er det disse der er skyld i at jeg bare får blank side og f.eks ikke kan flytte et model etc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Ja, det kan det sagtens være. Men hvis vi skal hjælpe dig, er du altså nødt til at komme med nogle eksempler og også meget gerne nogle helt basale oplysninger - læs retningslinjer på forsiden af det danske forum for at se, hvilke oplysninger der gør, at det er meget nemmere for folk at hjælpe, når du stiller spørgsmål i forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
newsecondhand Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 Yes. Jeg fandt en ud af det. Det var en fil der skulle ændres så nu virker det :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Fint. Husk altid gerne at fortælle, hvad løsningen var og rette dit indlæg til løst, så du hjælper andre, der støder på samme problem. http://www.prestashop.com/forums/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%C3%A6g-til-l%C3%B8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts