KidsGoCrazy Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 (edited) Inmiddels zijn we druk bezig met alle informatie toe te voegen aan onze produkten, zoals prijs en produktinformatie. Helaas is mij in dit proces nogal een belangrijk detail opgevallen, namelijk dat ik geen produkten kan toevoegen aan mijn winkelwagen, want die is er helemaal niet Het enige dat mogelijk is, is om het produkt toe te voegen aan een verlanglijst (en Sinterklaas is nog niet eens vertrokken uit Spanje) Ik maak gebruik van de standaard template met de huidige versie van prestashop lokaal geinstalleerd. Wie O Wie kan mij vertellen hoe ik dit in orde kan maken? Ik heb reeds in de modules gezocht maar niks geeft aan, dat ik de winkelwagen ook moet activeren. Hmm heb net nog even zitten kijken, kan het er misschien aan liggen, dat je je eerst moet registreren? Als ik namelijk klik op Mijn Bestellingen, wordt ik doorverwezen naar de registratie/inlogpagina. Oké een ander topic gevonden en bleek dat de winkel in catalogus mode stond Edited October 29, 2014 by KidsGoCrazy (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 check even of je de shop in catalogus mode hebt staan indien ja deze uitzetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts