Frankdesign Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Ik ben heel enthousiast bezig geweest met producten toevoegen aan de webwinkel, nu zit ik met de verzendkosten.. Is er een mogelijkheid dat ik in 1 keer dit kan toekennen aan alle producten? zo ja hoe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 ja , vervoerders aanmaken ,, deze worden dan ook in de artikelen getoont en kan je erna eventueel nog per artikel aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankdesign Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Dat heb ik gedaan gehad, maar als ik in de webwinkel zit en ik op een product druk staat er gratis verzending ken ik hem toe met de hand in product dan staat er de vervoerder die ik heb opgegeven dus mijn vraag: kan ik alle producten in 1 keer selecteren en dan vervoerders toe kennen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 normaal neemt hij de vervoerders automatisch over worden dan standaard bij alle artikelen vermeld Indien geen vervoerder geselecteerd werd, dan zullen alle vervoerders getoond worden bij klantenbestellingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 heb je de vervoerders aangemaakt na je artikelen ? dan even kijken of het helpt om je cache op te schonen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankdesign Posted October 30, 2014 Author Share Posted October 30, 2014 heb je de vervoerders aangemaakt na je artikelen ? dan even kijken of het helpt om je cache op te schonen ja de vervoerders zijn later aangemaakt, ik ga even zoeken hoe ik de cache moet opschonen (eerste website met prestashop) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansp Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 (edited) kijk even bij vervoerders - instellingen , als je standaardvervoerder diegene is die niets kost ( afhaling ? ) dan gaat hij automatish deze nemen. (standaard is ophaling in de winkel) als je dan standaard post neemt en deze insteld wat het pakje zal kosten dan zal deze dit automatish aangeven in het winkelmandje en afhaling in de winkel ( indien nog aan ) als optie geven Edited October 31, 2014 by Hansp (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts