annoklar Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel. Alles is in het nederlands (frontend, backend) behalve het blok Informatie (Delivery, Legal Notice etc..) Waar kan ik deze vertalen of mis ik (ver)taalbestanden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 (edited) dit kan je anpassen bij modules : CMS Block klik op configureren dan zie je bovenaan LINKERBLOKKEN en daarbij information staan klik op wijzig en je kan het aanpassen Edited October 29, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
annoklar Posted October 30, 2014 Author Share Posted October 30, 2014 Dat is het bijna. Ik kan daar alleen aanvinken wat wel en niet getoond moet worden in het informatieblok. Maar de gegevens zelf (titel delivery + bijbehorende tekst) kan ik niet aanpassen. Ergens zal ik de 'cms pagina's ' toch moeten kunnen wijzigen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 je geeft zelf al antwoord op je vraag Ergens zal ik de 'cms pagina's ' toch moeten kunnen wijzigen? kijk bij cms hierin zie je de pagina's staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
annoklar Posted October 30, 2014 Author Share Posted October 30, 2014 Ik denk dat we het niet over hetzelfde hebben: dit zie ik bij CMS Blok. Maar ik zie hier geen optie om die CMS's Pagina's te wijzigen. Alleen aan of uit te zetten. Maar ik wil ze aan kunnen passen en de achterliggende tekst kunnen wijzigen. Dat zie ik niet in dit scherm terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annoklar Posted October 30, 2014 Author Share Posted October 30, 2014 ik denk dat ik dit moet zoeken: http://doc.prestashop.com/display/PS16/CMS+-+Managing+Static+Content ... maar waar ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 met je eerste bericht ging ik ervan uit dat informatie nog in het engels stond daarna gaf je zelf al antwoord dat je ergens deze CMS pagina's kon aanpassen ,, dus ,, kijk bij Instellingen ----> CMS je geeft zelf al antwoord op je vraag kijk bij cms hierin zie je de pagina's staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
annoklar Posted October 30, 2014 Author Share Posted October 30, 2014 Hoe simpel..... Door al die mogelijkheden (er zijn ontzettend veel instellingen mogelijk) zag ik door de bomen het bos even niet meer! Thnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Hoe simpel..... Door al die mogelijkheden (er zijn ontzettend veel instellingen mogelijk) zag ik door de bomen het bos even niet meer! Thnx Graag gedaan , ook de gevorderde moet soms ook nog wel twee keer nadenken hoor :-) ik zal het als opgelost zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts