Daniel79 Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 (edited) Køre PS 1.6 Jeg har sat GLS op og deres fragt er med moms, det virker fint. Men min Post Danmark er uden moms men den skriver alligevel inkl moms ved betalingen. Som man ser på min frontend skriver den ud for Post Danmark at fragten er inkl moms, hvilket den ikke er. I Backenden ser GLS således ud Og Post Danmark uden omdeling ser således ud Under Lokalisering > Moms, ser det således ud. I min verden burde momsen på Post Danmark være eksl moms, er der nogen der kan have en ide om hvad jeg har overset ? Eller hvordan kan jeg helt fjerne angivelsen af moms ud fra tilvalget af fragt så der kun står: "Logo uden omdeling (1-2 hverdage) 35 kr" Jeg ønsker helt at fjerne "(incl moms.)" Edited October 29, 2014 by Daniel79 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted October 28, 2014 Author Share Posted October 28, 2014 Er der ingen der ved hvordan jeg enten helt kan fjerne teksten "inkl moms" eller som det mindste få den til at skrive inkl og eksl moms de rigtige steder. For med GLS er der moms på fragten mens PostDK er momsfri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Jeg har lige opdateret første indlæg og rettet titlen til noget mere sigende. Hvordan kan jeg helt fjerne angivelsen af moms ud fra tilvalget af fragt så der kun står: "Logo uden omdeling (1-2 hverdage) 35 kr" Jeg ønsker helt at fjerne "(incl moms.)" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Det kan ikke være den rigtige måde at gøre det på, men den eneste måde hvorpå jeg har kunne "fjerne" (inkl moms) ved mine leveringsmuligheder er ved at gå ind i oversættelsen under ORDER-CARRIER og så slette (inkl. moms) og (excl. moms) ved bare at sætte et mellemrum (spacebar)... Det gør tricket men det må skulle gøres på en anden måde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Nej, det er faktisk eneste mulighed (eller at fjerne det helt i templaten) - så den løsning, du har brugt, er nok den bedste. Du har helt ret i alle de inkl./ekskl. moms betegnelser burde kunne fjernes på en anden måde. Det kan være, det kommer i PrestaShop 1.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Ok jamen så er jeg da glad for at jeg har gjort det på den "rigtige måde" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts