CLarsenFoto Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 (edited) Prestashop 1.6 Standard tema http://clarsenfoto.dk/butik Jeg har et mega irriterende problem med min webshop. ALT er ved at være oversat til Dansk, dog mangler jeg at finde ud af hvor jeg kan oversætte email emnet til "The virtual product that you bought is available for download" Jeg har været inde i BO, under oversættelser -> email -> kerne -> dansk og oversat teksten derinde. Hvis jeg åbner min lang.php i mail, kan jeg se at den også er ændret, så alt burde være i skønneste orden. Dog når jeg bestiller fra min webshop, så er Ordrebekræftelse, Betaling gennemført på dansk, og Product download er på engelsk, indholdet i selve mailen er på dansk, så det er kun selve emne feltet jeg ikke kan få oversat. Nogen der har en løsning på dette? Edited October 28, 2014 by CLarsenFoto (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Det burde virke, hvis mails/da/lang.php indeholder teksten. Jeg har lige prøvet det i min 1.6.0.9-testshop, og her virker det fint. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
CLarsenFoto Posted October 28, 2014 Author Share Posted October 28, 2014 Selve den fil du snakker om, den ligger i den mappe du nævner, og indeholder den danske tekst, men det virker ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CLarsenFoto Posted October 28, 2014 Author Share Posted October 28, 2014 GODT så Nu fandt jeg løsningen på mit problem Hver gang jeg gik ind under oversættelser -> mail der valgte jeg kernen fordi jeg havde set et andet sted at dette var muligt, men nu prøvede jeg at gå ind under temaet i stedet for, og vælge den danske. Da jeg gjorde det, stod der 5-6 fejl meddelelser ala denne "A mail directory exists for the "da" language, but not for the default language in /themes/default-bootstrap/modules/sendtoafriend/mails/da/" og dermed også for selve den normale mail skabelon. Jeg kopierede "da" mappen ned på min computer, omdøbte den til "en" og uploadede den i den respektive mappe, så der både var en "en" og en "da" mappe. Ved at gøre dette, forsvandt de forskellige fejl meddelelser, og jeg kunne nu redigere min mail skabelon på dansk, under temaets oversættelse ved mail. Den mulighed havde jeg ikke før, så nu virker det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts