Joos Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 (edited) Hoi! Mijn eerste probleem dat ik niet zelf kan oplossen. Nou, ik heb alles opgelost met opzoeken in google, maar dit kan ik niet vinden. Gister bezig met m'n website en ik wou net de 'watermerk' module gaan configureren totdat de volgende pagina internel server error doorgaf! Ik kom er niet meer op. Bij cpanel errorlog zie ik het volgende htaccess: AuthUserFile takes one argument, text file containing user IDs and password Ik snap het niet echt en het blijft dit zeggen. ------ Gefixed! Even htc acces backup voor de zekerheid...naam gewijzigd naar 1 en toen weer naar website gegaan en het doet het...heel apart Edited October 26, 2014 by Joos (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 ------ Gefixed! Even htc acces backup voor de zekerheid...naam gewijzigd naar 1 en toen weer naar website gegaan en het doet het...heel apart Hallo Joos , soms is het idd nodig om je htaccess te regenereren helaas zit er geen vast patroon in wanneer het de cache legen betreft of de htaccess Indien het probleem is opgelost zet je dan het onderwerp op opgelost of Solved dit doe je door je eerste bericht met de full editor te bewerken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts