Crowell Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Jeg er ked af min dansk, men jeg er ikke flydende endnu.Kan du fortælle mig, hvilken hosting er de bedste i Danmark til vores CMS? Jeg tænker UnoEuro, Gigahost og One. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Uanset prisen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowell Posted October 24, 2014 Author Share Posted October 24, 2014 Billigere - bedre. På 50-100 produkter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Ud af de tre ville jeg gå med unoeuro (og absolut ikke de andre). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowell Posted October 25, 2014 Author Share Posted October 25, 2014 Hvorfor? Vil grundlæggende abonnement være nok for PS? Jeg ved meget lidt om hosting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Søg i forum, det er har været diskuteret et utal af gange :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowell Posted October 25, 2014 Author Share Posted October 25, 2014 (edited) det er svært med min danske hvordan om Meebox som du reccomment på din hjemmeside? Edited October 27, 2014 by Crowell (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Kan du fortælle mig, hvilken hosting er de bedste i Danmark til vores CMS? Jeg tænker UnoEuro, Gigahost og One. Hvis du tænker UnoEuro, Gigahost og One, tænker du ikke bedste hosting, men nærmere billig pris ;-) Jeg vil til hver en tid anbefale www.domaindirect.dk. Her kan du starte billigt og opgradere efter behov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowell Posted October 30, 2014 Author Share Posted October 30, 2014 UnoEuro ser bedst, deres støtteordninger svar meget hurtigt. Kender du nogen økologiske hosting ? Ingen af disse er økologiske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts