rogier drenth Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Hi allemaal, Wij hebben een webshop voor kinderspeelgoed. We hebben van Sisow, de ideal module geinstalleerd om betalling met Sisow te faciliteren. Tot voorkort werkte dit prima. Maar op dit moment en krijgen sinds kort het volgende probleem; De bestellingen die geplaatst worden komen als 'awaiting payement' in onze bestellingen lijst te staan. Als ik dit manueel aanpas in payment accepted, zijn er geen items zichtbaar op de orderbevestiging. Ik heb contact opgenomen met Sisow en blijkbaar ligt het aan een error die instaat wanneer Sisow de terugkoppeling naar onze webshop geeft; SISOW; Uit onze logs kan ik herleiden dat de terugkoppeling naar de webshop wel wordt gegeven, maar dat deze niet wordt toegelaten. Zie hieronder de terugkoppeling van transactie met kenmerk ..... 23-10-2014 12:02:42 REST TxResp: notify 0 Ssl3, Tls: http://www.vrijspelspeelgoed.nl/modules/sisowideal/validation.php?id_cart=39&trxid=0020000837124525&ec=39&status=Success&sha1=7cbe72e85395b0b528bc8b1788ef574f3849d628¬ify=true The remote server returned an error: (500) Internal Server Error. Doordat onze notifyurl (terugkoppeling) niet aankomt, wordt de order ook niet aangemaakt in de webshop. Heeft er iemand hier een oplossing voor/ Met vriendelijke groet, Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier drenth Posted October 27, 2014 Author Share Posted October 27, 2014 SOLVED Inmiddels heb ik dit probleem zelf op kunnen lossen. In het logboek werd duidelijk dat dit probleem ontstond na het toevoegen van een Cart Rule. Geen idee waarom dit een probleem zou moeten zijn, maar na het verwijderen van deze rule werkt het weer als voorheen. Gr Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
noima3 Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 Hallo Rogier, Wij hebben soortgelijk probleem. De Ideal betaling die de klant doet komt binnen bij Sisow echter niet in de backend van de shop. Waar vind ik precies deze instelling? Grt, Noima Link to comment Share on other sites More sharing options...
ItByBart Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Beste ...... Heb je ook getest wat er gebeurd met je voorraad als een klant de ideal betaling in het ideal venster canceled ? Bij ons wordt de order op canceled gezet maar de voorraad wel afgeboekt van de beschikbare hoeveelheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts