stephanx Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Ik werk met prestashop 1.6.9 als ik een test order maakt krijg bij het ontvangen van mijn order de verkeerde email als verzender. waar kan ik dit veranderen? ik het overal wat betreft email opties veranderd naar de email die ik wil gebruiken alleen veranderd dit niet bij het ontvangen van dit bericht. please help Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 heb je na het wijzigen van je email de cache leeg gemaakt via je BO ? soms staat er in het cache nog eea Link to comment Share on other sites More sharing options...
stephanx Posted October 23, 2014 Author Share Posted October 23, 2014 heb je na het wijzigen van je email de cache leeg gemaakt via je BO ? soms staat er in het cache nog eea heb cache uit staan. heb wel nog even geleegd maar nog steeds zie ik mijn email adres in plaats van de winkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 ow ok ja cache heb je normaal aan staan alleen als je gaat debuggen je hebt de mail in geevancheerde parameters -> E-mail gewijzigd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stephanx Posted October 23, 2014 Author Share Posted October 23, 2014 uiteraard ik heb overal het zelfde email adres gezet om te zien of het verander maar er gebeurd niks Link to comment Share on other sites More sharing options...
stephanx Posted October 23, 2014 Author Share Posted October 23, 2014 Ik heb in een messagefile het email adres veranderd. via onderstaande link staat uitleg. http://www.prestashop.com/forums/topic/273439-winkelcontactinformatie-wijzigen/ toch raar dat het niet wilt veranderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 (edited) dat stukje gaat over de database , dat is handmatig in de database je email aanpassen ,, prestashop haalt het email uit die database als je de debug mode aanzet krijg je misschien een foutmelding te zien waarom hij niet opslaat Edit had de onderste bericht niet gezien op mijn telefoon ,, indien je iets wijzigt aan bestanden dan altijd het cache wissen ,, wel even force compile ook ff op forceer compilatie anders doet hij niks dus cache uit , forceer compilatie en klik dan op cache leegmaken Edited October 23, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 (edited) wat je kan doen als het wissen van je cache niet lukt ,,, zie vorige post van mij ga naar je database en zoek de tabel ps_shop_email en wijzig hierin het email adres Edited October 23, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts