benna Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 (edited) Ik ben bezig geweest met het configureren van de mollie-module. Deze module wil ik gaan gebruiken voor ideal betalingen. De installatie ging prima, alleen toen ik de boel op wilde slaan kwam ik op een pagina met: Deze webpagina is niet beschikbaar. De URL klopt volgens mij ook niet. De URL voordat ik op slaan druk: http://bennashop.nl//admin****/index.php... De URL nadat ik op opslaan heb gedrukt admin****/index.php... Dit is overigens niet alleen met de module van mollie, ook de module van SysPay doet precies het zelfde als ik iets wil opslaan. Andere modules heb ik nog niet geprobeerd. Verder is het misschien handig om te weten dat prestashop (1.6) draait op een add-on domein. Edited October 21, 2014 by benna (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
benna Posted October 21, 2014 Author Share Posted October 21, 2014 Oke ik heb het probleem gevonden en opgelost. In het htacces file stonden twee slashes achter de URL. bennashop.nl// Ik heb er één weg gehaald en alles werkt weer prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts