stephanx Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 (edited) Ik ben bezig met het opzetten van de webshop voor retailers de bedoeling is dat klanten een bestelling kunnen maken zonder dat ze een betalingsopties moeten kiezen. De bedoeling is dat de klant een factuur krijgt met een betaling termijn van 30 dagen. en verder geen tussenkomst van derde partij zoals ideal, klarna factuur, paypal etc. Ik heb nu zelf de module cash on delivery de tekst aangepast. maar zijn er nog andere manieren? Edited October 21, 2014 by stephanx (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 ik heb hiervoor de gewone bankwire gebruikt <aangepast> voor de rest weet ik zo snel ,geen andere mogelijkheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
stephanx Posted October 21, 2014 Author Share Posted October 21, 2014 ik heb hiervoor de gewone bankwire gebruikt <aangepast> voor de rest weet ik zo snel ,geen andere mogelijkheid dat is ook mogelijk ja. voor nu de cashondelivery is ook wel goede optie om aan te passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts