[email protected] Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 (edited) Hej folkens. Håber i kan hjælpe. Jeg ønsker at lave et tilbud på én vare, og ved da også hvordan jeg får den til at skrive den er på udsalg. Men jeg ønsker også den viser enten førpris, eller procent i rabat? Jeg syns kun jeg kan få den til at gøre det i en hel kategori af gangen?? Jeg bruger PrestaShop™ 1.6.0.9 Edited October 21, 2014 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Normalt vil alle varer hvor der er defineret en prisreduktion blive vist med den gamle pris overstreget, og den nye pris. Du kan normalt ikke få vist rabatten i %. Hvis du kan får det til at virke for en kategori, så kan du også få det til at virke for enkeltprodukter - der skal du blot indskrænke rabatten til at virke pr. produkt og ikke pr. kategori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted October 21, 2014 Author Share Posted October 21, 2014 Hej TorbenRune. Tak for svar. Jeg kan virkelig ikke finde ud af noget med at smide den på kun en vare, kun kategori ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Du skal ind under den enkelte vare. Under priser kan du give en rabat på enten beløb eller procent. Afhængig hvad du vælger står reduktionen enten som beløb eller procent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted October 21, 2014 Author Share Posted October 21, 2014 Aaah, bestemte priser, tusind tak for hjælpen på dumt spørgsmål ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts