LEktordk Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Hejsa. Jeg har et lille problem med at få katalog menuen i venste side til at blive der på alle siderne. Hvordan ændrer jeg så den står fast i venstre side? Se evt. billede. Udover det kan man ikke se hele varebeskrivelsen i boksene på forsiden, er det muligt at ændre dette? Billede 3. På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 Du skal ind i modulet "Kategori blok" og sætte "Rod kategori" til at være "home" istedet for aktuel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEktordk Posted October 20, 2014 Author Share Posted October 20, 2014 Fedt det funkede, tak! Har du nogen ide til hvordan man kan se hele vareteksten som på billede 1? Den forkorter det nemlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Super Mht. at den klipper tekst så fjern den del med truncate fra der hvor den skriver navnet, så gør den det ikke mere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEktordk Posted October 20, 2014 Author Share Posted October 20, 2014 Er det i noget kildekodet eller selve der hvor jeg laver vare beskrivelse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 (edited) Du skal ind i product-list.tpl og fjerne |truncate:35:'...' : <h3>{if isset($product.pack_quantity) && $product.pack_quantity}{$product.pack_quantity|intval|cat:' x '}{/if}<a href="{$product.link|escape:'htmlall':'UTF-8'}" title="{$product.name|escape:'htmlall':'UTF-8'}">{$product.name|truncate:35:'...'|escape:'htmlall':'UTF-8'}</a></h3> Edited October 20, 2014 by nsordk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts