vibaek147 Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Hej! Nogen, som ved hvordan jeg fjerner: /presta fra mit domæne ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Ikke forstået. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Der indgår ikke / i domænenavne, så jeg må tolke dit spørgsmål til at være hvordan du flytter din home location i din web server til folderen /presta. Det kan du se i denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/topic/366325-hvor-er-det-bedst-al-lægge-prestashop-på-sitet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Det er også en mulighed at flytte dine filer fysisk, så de ikke ligger i nogen undermappe som nu. Du har sikkert uploadet filer og lavet en automatisk installation herfra - og her foreslår PrestaShop selv, at shoppen lægges i en /presta mappe. Som oftest har man en /public_html mappe, og her skal filerne ligge. Dette giver samme resultat som TorbenRune foreslår, men dette er nok en mere korrekt måde at gøre tingene på fremfor at omskrive URLs til at pege på en anden mappe, fordi man har placeret shopfilerne forkert fysisk, som er tilfældet hos dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 Uanset om du flytter filerne fysisk eller redirigerer så check lige denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/topic/261901-how-to-move-prestashop-website-from-one-directory-on-the-domain-to-another/ Check specielt 7 punkts huskelisten i bunden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibaek147 Posted October 20, 2014 Author Share Posted October 20, 2014 Undskyld jeg ikke uddybede mig mere. Det jeg mente er, hvordan jeg fjerner /presta fra mit domæne. TrendyThings.dk/presta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Se post #3, #4 og #5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts