fightgear Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Hej alle, Jeg skal sætte en shop op, og vil derfor hører jeres bud på den bedste version lige nu? Er version 1.6 blevet stabil eller er det stadig 1.5.6.2 der er den bedste og mest stabile at bruge? Jer der har 1.6, er der noget i savner fra 1.5 eller lign? På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 (edited) Jeg kører 1.6.0.9 og har ikke oplevet problemer. Har masser af ekstra moduler, som fungerer rigtigt fint. Edited October 15, 2014 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Jeg har haft 1.6 fra den blev frigivet og uanset hvad så har det virket okay (færdig bliver den jo aldrig) I dag har jeg også 1.6.0.9 og også her har jeg div. moduler - og jeg har heller ikke bøvl med den version. Ang. oversættelser (dansk) må du indstille dig på at gøre en indsats selv ;-) Bjarne www.pifosmykker.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Hvis du er god til dansk, er du meget velkommen til at give en hånd med oversættelserne: https://crowdin.com/project/prestashop-official/da /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts