fransjaeger Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Hejsa Jeg har et problem som kunne være cookie relateret, eller relateret til at jeg har valgt at lægge shoppen på subdomænet www. Men jeg er i tvivl, det kunne også være noget helt andet. Som overskriften siger så er problemet at man kan godt lægge i kurv, men så snart man opdaterer siden eller går til kurv så er det væk igen. Samme med login, det virker men man bliver bare kastet ud til login siden igen med det samme. Selv ved login via social login så blir man kastet ud igen. Hvornår sker det så? Ved de første besøg på siden, så virker alt som det skal, men efter ca 1-3 dage ser det ud til at fejlen opstår. Jeg har læst at nogen har fikset det ved at flytte siden til roden i stedet for www.Det er jeg villig til hvis det er absolut nødvendigt, men skulle PS ikke kunne køre på www. det vil jeg da mene? Jeg håber at nogen har oplevet det samme og fundet et fix. Jeg er php udvikler, så smid gerne noget teknisk. cookie levetid sat til 360 Tjek cookiens IP-adresse sat til nej PrestaShop version: 1.6.0.9 (ca 8 dage gammel, så det er en frisk install) Butiks URL sat til http://www.dyrefoder.dk/ (altså med www.) På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Jeg har lige testet, du kan nok finde min test i efterladte kurve.. værdi - 1 916,00 kr Jeg valgte olivers adult SF fish, 1 pakke først,, gik i kurven, opdaterede ordren med nogle flere.. slettede så nogle, det var også ok.. Gik væk fra siden "lukkede vinduet" kom tilbage. min kurv var stadigvæk ok. Har du selv testet fra evt, en anden computer? Link to comment Share on other sites More sharing options...