fransjaeger Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Hejsa Jeg har et problem som kunne være cookie relateret, eller relateret til at jeg har valgt at lægge shoppen på subdomænet www. Men jeg er i tvivl, det kunne også være noget helt andet. Som overskriften siger så er problemet at man kan godt lægge i kurv, men så snart man opdaterer siden eller går til kurv så er det væk igen. Samme med login, det virker men man bliver bare kastet ud til login siden igen med det samme. Selv ved login via social login så blir man kastet ud igen. Hvornår sker det så? Ved de første besøg på siden, så virker alt som det skal, men efter ca 1-3 dage ser det ud til at fejlen opstår. Jeg har læst at nogen har fikset det ved at flytte siden til roden i stedet for www.Det er jeg villig til hvis det er absolut nødvendigt, men skulle PS ikke kunne køre på www. det vil jeg da mene? Jeg håber at nogen har oplevet det samme og fundet et fix. Jeg er php udvikler, så smid gerne noget teknisk. cookie levetid sat til 360 Tjek cookiens IP-adresse sat til nej PrestaShop version: 1.6.0.9 (ca 8 dage gammel, så det er en frisk install) Butiks URL sat til http://www.dyrefoder.dk/ (altså med www.) På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaupell Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Jeg har lige testet, du kan nok finde min test i efterladte kurve.. værdi - 1 916,00 kr Jeg valgte olivers adult SF fish, 1 pakke først,, gik i kurven, opdaterede ordren med nogle flere.. slettede så nogle, det var også ok.. Gik væk fra siden "lukkede vinduet" kom tilbage. min kurv var stadigvæk ok. Har du selv testet fra evt, en anden computer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fransjaeger Posted October 14, 2014 Author Share Posted October 14, 2014 Hej Vaupell Mange tak, ja det virker også her men så går der måske 2 døgn og så virker det ikke. Jeg har ikke helt fundet mønsteret, men det er vist alle browsere og lige nu fx der kan jeg bruge IE og Firefox uden problem, men min chrome har fejlen. Og min mobil har fejlen. Derfor jeg mistænker noget med cookie relateret fejl, men det er bare et skud i tågen. Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Det har helt sikkert ikke noget at gøre med www eller ikke www og placering af shop. Måske nærmere noget cache på dit webhotel - hvor er du hostet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fransjaeger Posted October 21, 2014 Author Share Posted October 21, 2014 Hej Hosted ved http://djangoeurope.com/ og serveren står i tyskland. Underligt for når jeg renser cookie, så forsvinder problemet og nu har jeg ikke oplevet det i nogen dage, men jeg sider os konstant på siden og arbejder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Jeg tror ikke på, at det er en bug i PrestaShop, så jeg ville starte hos din host eller evt. prøve med Default theme og se, om du kan genskabe problemet der. Det kan sagtens være relateret til dit theme/host. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts