CLarsenFoto Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 (edited) Hej! Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at vide hvordan jeg i bunden af mit website, får ændret linket til kontakt formularen så der står "Kontakt" i stedet for "Kontakt os" og det samme kunne jeg godt tænke mig i min kontakt formular. Jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg skal gøre dette henne. Det er lidt dumt at der står "Os" når det nu kun er mig der har med siden at gøre. midlertidige side er http://clarsenfoto.dk/butik LØSNING: Gå ind under moduloversættelserne og find "default-bootstrap - nav". Det er her, du kan ændre teksten. Edited October 15, 2014 by CLarsenFoto (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Kig lige her først. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
CLarsenFoto Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Prestashop 1.6 Standard tema Det skulle vidst være de info's der mangler Undskylder mange gange. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Det er helt fint, jeg var bare nødt til at vide, hvilken version det drejede sig om. Gå ind under moduloversættelserne og find "default-bootstrap - nav". Det er her, du kan ændre teksten. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CLarsenFoto Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 Hej Kjeld SUPER fedt! Mange tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts