Vosje267 Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 (edited) Goedemorgen, Sinds enkele weken ben ik weer aan het 'stoeien' met Prestashop, om voor mijn vriendin een webshop op te zetten. In eerste instantie konden wij geen Categorien toevoegen, ze kwamen in ieder geval niet 'zoekbaar' terug op de website. Nu vandaag lijkt alles naar wens te gaan. Echter kunnen wij bij het toevoegen van producten alleen de tab 'Information' zien en aanpassen. De overige tabs (Price, SEO, image etc) zijn wel zichtbaar, echter als we hierop klikken krijgen we een wit scherm. Heeft iemand enig idee waardoor dit komt? Betreft prestashop 1.6.0.9. Alvast bedankt. Edited October 15, 2014 by Vosje267 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vosje267 Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 (edited) Zo ziet het er uit als ik op de verschillende tabs klik Edited October 12, 2014 by Vosje267 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Het kan te maken hebben met de valuta die u gebruikt, schakel alles valuta's (behalve euro's) uit en leeg dan uw cache en probeer het dan nogmaals. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vosje267 Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Wil dit per definitie dan ook betekenen dat ik hierdoor geen IMAGE kan toevoegen en ook geen SEO informatie kan meegeven? Zoals aangegeven werkt namelijk geen enkel tabje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Zou kunnen inderdaad. Weet u wel zeker dat het een SuperAdmin account is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 ik denk dat er een bepaalde chmod recht van een module oid niet goed staat je kan Dev_mode aanzetten om foutmeldingen te kunnen zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vosje267 Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 Heren, Het is opgelost. Wat nou het probleem was weet ik niet. Wat ik heb gedaan; cache geleegd! Hier kan een slotje op Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Mooi , ja daar had ik inderdaad in eerste instantie niet aan gedacht aan de cache is wel vaak als je iets aan de template gedaan hebt ,, anyway Slotje kunnen we hier niet plaatsen maar je kan er zelf even Solved voor zetten dit doe je door je eerste post met de full editor te bewerken en dan in het onder werp solved ervoor te zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts