BianCiona Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Ik was bezig met een webshop te maken. Daarop moeten bestanden te downloaden zijn. Nu was ik dit aan het testen en kwam ik erachter dat het bestand al te downloaden is voordat de betaling voldaan is. Nu heb ik de betaalmethode op bankoverschrijving gezet, zodat ik handmatig moest bevestigen en nog steeds is het bestand gewoon downloadbaar. Heb ik soms iets fout ingesteld? Als je hierop klikt kun je het bestand gewoon downloaden Hier zie je dat de betaling nog niet voldaan is Instellingen bij de status Bankoverschrijving afwachten Instellingen van product bij Virtueel product Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Heb je de download als product aangeboden ? of als gewone download ? graag even meer info aub mede welke versie etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
BianCiona Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Ik heb het als product aangeboden en de versie is 1.6.0.9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 (edited) je hebt gekozen voor bij dit product hoort een bijbehorend bestand dan heb je dus een virtueel product met bijbehorend bestand die ze kunnen downloaden zet deze op nee je kiest is het een download bestand , ja Edited October 16, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts