swallow Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 (edited) Opgelost De producten zijn niet meer zichtbaar. Niet in de homepage, maar verder ook niet meer. Iemand enig idee wat ik gedaan zou kunnen hebben, waardoor dit is ontstaan: (versie 1.6.0.9) Ik heb wel wat veranderingen gedaan zoals; aanpassingen in de Themaconfiguratie en ook in het contactblok. Kan dit van invloed zijn geweest, of moet ik ergens anders zoeken? Ben al wel iets verder ondertussen, zo staat er wel vermeld 'Er zijn op dit moment geen nieuwe producten',en als ik kies voor populair of best verkochte producten zie ik ze wel... Edited October 15, 2014 by swallow (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 probeer even force compile en cache leeg maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
swallow Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Bedoel je de map die in de FTP server met naam /cache/smarty/cache' en /compile kan vinden, deze leegmaken? Ik weet niet precies wat je bedoeld maconl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
swallow Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Het is al gelukt. Op de een of andere manier stonden alle producten bij informatie/ zichtbaar ingesteld als 'alleen catalogus'. Dit voor één product verander in 'overal', en nu staat alles weer goed. heb geen idee hoe zomaar de zichtbaarheid is veranderd, maar dit maakt ook niet uit, kan weer verder. wel bedankt maconl voor je hulp Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 ok super , zet je het topic dan op opgelost dit doe je door je eerste post te bewerken en dan solved of opgelost ervoor te zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
swallow Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 wist ik niet, had al even gezocht naar bijbehorend icoontje, maar zo is het helder (stond ook vast in forumregels) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 als je de eerste post van je bewerkt edit kan je ook het onderwerp aanpassen :-) wat en hoe het komt is idd een raadsel wel is vaker gebleken mensen die een laptop gebruiken en een gevoelige toughpad hebben en toevallig over de keuze naar catalogusmode heen gaan dat deze vaker wordt geactiveerd 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
swallow Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 (edited) kan inderdaad niet meer het onderwerp aanpassen, ik gebruik een laptop maar als ik 'use full editor' kies, lukt het om voor het onderwerp [solved] te zetten. Edited October 15, 2014 by swallow (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 ja klopt vergeten erbij te vermelden dat je de full editor moet gebruiken <sorry> maar met de laptop bedoelde ik dus dat je hiermee misschien wellicht over catalogus mode bent gegaan en hierdoor aangevinkt was en je erna iets gedaan hebt of opslaan gekozen hebt ,, enfin zeker weet je het nooit :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts