LordHan Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Sinds afgelopen week is mijn website www.lichtenlaser.nl niet meer zichtbaar op internet. De backoffice kan ik nog steeds zien en ook de producten staan hier nog in. Het zichtbare gedeelte lijkt niet meer te laden. Ik heb het idee dat het is ontstaan nadat de Prestashop plug-in van TargetPay (Ideal) een update heeft ondergaan. Voor deze update diende er ook een bestand naar de server te worden gekopieerd. Echter zegt de FTP cliënt (FileZilla) dan dat het kopiëren niet kan vanwege een bestandsoverdrachtfout. De rechten kan ik niet aanpassen van deze module. Na het verwijderen van de plug-in zou je zeggen dat de site het dan weer doet maar dit is niet het geval. Ook heb in andere plug-ins verwijderd maar dit heeft ook geen effect. Daarnaast heb ik de cache geleegd, geen resultaat. Het hostbedrijf is inmiddels gemaild. Misschien heeft iemand hier ook een dergelijk probleem ondergaan en opgelost. Bij voorbaat dank voor de reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 heb je eerst voor je de plug in verwijderd hebt deze ge-deinstalleerd ? anders blijft hij in je db hangen ten tweede kijk je rechten eens na in de map modules Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordHan Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 Bedankt voor het antwoord. Het had te maken met een hack via een virus op mijn pc. Voorlopig lijkt het dus opgelost. Nu kijken of de plug-in gaat werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 ben benieuwd .. laat je het even weten ? ben wel benieuwd indien het opgelost is zet je dan dit onderwerp op Solved dit doe je door je eerste post met de full editor te bewerken en dan in je onderwerp solved ervoor te zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts